"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Tuesday, December 23, 2014

Kelas Makeup dengan Cikgu Anis

Assalamualaikum.

Fuhhh.. Lama gila tak update blog kot. Berzaman habis sampai nak bersawang kot ke jadi tukun tak pon rumah hantu (melampau sangat...) hahaha

Blog ni pon nak kena kemaskini jugak.mencari halatuju gitewwww. Pehni blog ni akan jadi blog pasal supplement Shaklee dengan blog makeup2 gituh. Dah lama terjebak tapi tak serious, la ni jadi serious je la kan. Hahaha

Okehs, di sebabkan dah lama tak meraban,maka tak tahu nak meraban apa. 

Sejak mengandung ni tak tahu apehal suka sangat main mekap2 sampai nak gi kelas bagai.hari2 tengok youtube pasal mekap. Sekali ada member, Mell pun mengandung dan terjebak jugak dengan mekap2. Tak tahu la sebab mengandung ke apa kan. Lepas tu terus roger member yang awal2 dah terjebak, Afidatul Anis, bagitau dia teringin nak belaja mekap.

Lepas beberapa appointment berjaya jugak gi belajar. Hahaha


Tu diaaaaa..gigih dak cikgu kami buat kelas. Siap dapat berus free lagi. hahaha.

Memang banyak gila belajar dari cikgu,betul orang kata, belajar dengan orang berilmu kalau nak berjaya. Memang la dulu main mekap2 kan,tapi tak didedahkan betul2, jadi tak tau kenapa penting pakai produk tu kenapa pakai macam ni.

Kelas start dengan demo dulu pastu baru hands on. Tapi tau tau je la kelas dengan anak murid yang mengandung banyak peelnya. Nak terkencing la, sakit belakang lah. Maka banyak la asik terhenti kelasnya. Hahaha.

Nak tunjuk gambar masa tengah mekap2 memang tak sesuai la sangat kan. So gambar lepas mekap dengan cikgu dan model cikgu yang cantik2. Ish2 jeles betul tengok orang kedah ni semua lawa-lawa je.


Dengan cikgu dan model cikgu yang cantik mantik. Orang kedah ni lawa-lawa semua. 

Gambar tak berapa nak lawa sebab pakai kamera fon, tapi ni pun cantik la kamera fon cikgu canggih gila.

Suka sangat dengan mekap ni, thanks anis sebab ajar mekap. Siapa nak servis mekap boleh amik dia atau amik saya. Hahahah. 

Next time la tunjuk gambar2 mekap customer. 


Farida Tarmize
Servis Makeup boleh hubungi saya 0163265401

2 comments:

Salfafiza Shamsuddin said...

Salam..if nak blja mekap dgn awk boley??area mana?sy kjg

farida tarmize said...

Salam.

Buat masa ni saya tak buat kelas mekap lagi. Tapi kalau nak nanti saya bagitau.

Saya dok di sri damansara. Tapi umah mak ada di Kajang.