"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Saturday, November 18, 2017

2017 : Blog Update!!

Assalamualaikum & Good Morningggg

Agituuu. Ya Allahh!! Lama sangat kita tak datang sini. Ralit dengan anak sampai beranak lagi sorang baru datang menjenguk semula. Dasyat kakda(nama panggilan pun tukar dah). Kalau rumah ni, dah ada penunggu siap kena panggil ustaz halau. Belum cerita daki lantai tebal gila. Hahahaha.

Tetiba je hati kakda rindu nemanggil- manggil nak update blog makeup. Sebab rasa macam banyak nak sharing dengan korang sepanjang ketiadaan kakda. Walaupun tak aktif di blog, kakda aktif sangat dekat FB dan IG. Jadi kalau korang rasa rindu boleh cari kakda. Hahahaha.

Ada ke orang baca blog aku ni. Dah makin menjunam traffik nampaknya. Takpalah. Insya Allah, kakda akan update pasal kecantikan untuk korang belajar dan faham. Tapi kakda nak bagi disclaimer, kakda bukan dermatologist atau pun pakar kulit tau. Apa yang kakda share semua apa yang kakda belajar. Jadi kakda mesti la excited nak share jugak dengan korang.

Jadi, tunggu update kakda tau!!

Love sangat,

Farida Tarmize
Mary Kay Independent Beauty Consultant
Freelance Makeup Service
Whatsapp / SMS only : 0163265401
 Email : makeupbyidatarmize@gmail.com

No comments: