"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, February 26, 2018

Product Knowledge - Mesmerize Bee & Future Area

Assalamualaikum & Good Morningggg!!

Selesai sudah Product Knowledge (PK) sabtu lepas. PK kali ni serentak berjalan di 16 tempat tauu. Sebelum ni PK ada kat 3 tempat dan ramai yang datang. Kat central je dah nak dekat 5 beauty centre tau. Nampak tak Mesmerize Bee Unit Suhaida Sarif makin berkembang. 



Kakda belajar banyak sangat tentang produk Mary Kay ni tau. Supaya mudah kakda nak bantu kawan2 kakda yang ada masalah dengan kulit. 

TAPIIIII....

Kakda cuma bantu untuk masalah kulit je tau bukan sakit kulit. Kalau sakit kulit korang tetap kena jumpa doktor. 

Masalah kulit ni macam kulit berminyak, kulit berjerawat sikit, kulit kering ke. So kakda bantu suggest skincare yang sesuai untuk masalah kulit korang. 

Kalau korang eczema ke, kanser kulit ke, berjerawat teruk ke korang tetap kena jumpa pakar kulit tau. Tapi produk Mary Kay memang dah di uji ke atas manusia dengan pantauan Dermatologist dan kebanyakannya sesuai untuk kulit sensitif. 



Haaaaa. Best ke best sangat dapat belajar pasal kulit dan produk. Bagi kakda best gilaaaa. Sebab boleh cuba semua produk Mary Kay tau. Kitorang bukan cakap bodoh2 tak pernah cuba tau. Kitorang orang pertama kena cuba dekat kulit sendiri supaya boleh rasa reaction produk tu. 


Jadi korang jangan takut tau kalau kakda ajak buat skincare class. Sebab kakda akan bagi yang paaaaling sesuai untuk kulit korang. Sebab taknak la korang rasa rugi membazir bila beli tapi takda consultation yang betul. 


Siapa nak layanan istimewa dari Mary Kay boleh je contact kakda tau. Kakda tak pernah makan orang lagi. Hehehehe

Love sangat,
Kakda
Independent Beauty Consultant 

No comments: