"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sunday, August 4, 2019

2020 : Bonding Session with Angelista Bee

Alhamdulillah selesai sudah sesi pertama Bonding & Education dengan Angelista Bee sempena masuk tahun baru Mary Kay untuk Seminar 2020. Cececehhh. Macam la kakda leader nya. Hahaha. Tapi insya Allah soon akan jadi leader jugak. Jadi kena la belajar sikit-sikit kan. 


Kalau dah jadi Beauty Consultant ni dia punya rajin selfie lain machiam sikit. Hahaha. Makeup kakda hari ni. 

Kakda dan Beauty Consultant kakda. Shima mana tah dia hilang. 

Ye. Perut dah nampak sikit. Hahaha. 

Sesi pertama mulakan dengan perkenalkan diri dulu. Sebab banyak sembang dalam Telegram je kan. Jadi bila bonding time ni la nak kenal semua. 


Special Education dari National Sales Director Suhaida Sarif @ Kak Shiela. Best gila sesi dari Kak Shiela. Pasal GOAL atau MATLAMAT. Semua orang boleh buat Goal, tapi cara nak mencapai tu yang buat kan kita boleh jadi berbeza dengan orang lain. 


Blossom Bee yang sudi luangkan masa semalam. Insya Allah Blossom Bee akan jadi Future Unit dalam Suhaida Sarif Area. Aminnnn

Tumpu sikitttt. Banyak nak kena refresh ni. 

Belajar pasal Money Management. 

Apa yang best dengan Mary Kay ni, benda kecik2 pun Mary Kay ajar. Tak perlu pergi ke kelas mahal2. Mary Kay ada ajar. Terpulang pada kita nak amalkan ke tidak. 








Dapat hadiah dari director kakda. Wiiiiii. Dalam Mary Kay ni memang banyak je hadiah korang dapat. 

Tu sebab kalau korang jadi customer pun mesti akan dapat gift kecik2 dari kakda. 

Dapat lagiiiii. 

Education time dengan sufi. Banyak sufi ajar untuk refresh balik. Sebenarnya semua ni ada je dalam ESRS class. Tapi sebab 1 August 2019 adalah permulaan Seminar 2020, jadi kita refresh la balik. 


Kakda dan Sufi. 

Ok sufi makin kurus. Maka kakda kena jugak control supaya lepas bersalin boleh cepat kurus jugak. Bukan kulit je kena cantik tau, bila kesihatan dalam terjaga, kulit jadi lagi berseri dan masalah kulit susah nak dekat. 

Perlukan konsultasi untuk kulit? Jangan segan untuk contact kakda tau. 

whatsapp : http://www.wasap.my/60163265401
Facebook : Farida Tarmize
Instagram : faridatarmize

Much Love
Kakda
Your Personal Beauty Consultan. 

No comments: