"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Wednesday, December 31, 2014

Promo Servis Makeup Januari 2015

Helloooooo!!!

Assalamualaikum u olls.

Tetiba cam rindu gila nak update blog. Mengada sangat mak buyong ni kan. Layan kan aja. Padahal tak tahu nak update apa kan.

Tipu sangatttt.

Padahal nak update gambar je.


Agak2 menyampah, sila jangan besarkan gambar. Hahaha

Sebenarnya nak promo untuk servis tatarias atau makeup untuk mereka2 yang last minit ada event, tak tau nak amik siapa untuk mekap kan.

Nak simple tak nak glitter2, tak nak trim kening, tak nak bulu mata pelsu, tak tebal tapi kamera ready. Boleh la roger saya. Untuk kelas mekap buat masa ni belum ada lagi. Insya Allah satu hari nanti. Mungkin lepas bersalin.

Promo untuk makeup bermula dari RM150 tidak termasuk cas pengangkutan. Promo hingga akhir Januari sahaja. Kalau nak group makeup pun boleh. Saya ada kawan boleh tolong sekali.

Terbuka untuk yang nak bertunang, Nikah, bersanding, bertandang, convocation. Untuk rambut saya akan minta tolong dengan kawan. Insya Allah.

Lepas Januari boleh lagi booking, cuma April dan Mei sahaja saya tak boleh amik servis, sebab mak buyong nak terberanak Insya Allah. Mei tu kalau ada yang terdesak nak jugak boleh, tapi kena datang rumah lah.

So kalau berminat boleh tengok Instagram : idatarmize .. gitewww. Kalau berminat sila-silalah 😙😙😙


Farida Tarmize
Shaklee Independent Distributor : ID1081732
Freelance Makeup Service
Whatsapp / Telegram only : 0163265401

No comments: